XII ZIMOWY FESTYN POLICYJNY
„CZARNA GÓRA” 2024
Pod patronatem Zarządu Wojewódzkiego NSZZ Policjantów woj. dolnośląskiego
TERMIN: 19.01.2024 roku godz. 09:30 – 16:00
MIEJSCE: Ośrodek Górski „Czarna Góra”
ORGANIZATORZY: Zarząd Terenowy NSZZ Policjantów w Kłodzku, Zarząd Wojewódzki NSZZ Policjantów we Wrocławiu
Program Festynu:
09:30 – 10:30 otwarcie biura zawodów – wydawanie karnetów i numerów startowych
Miejsce: APRERSSKY (akwarium)
11:00 rozpoczęcie festynu przez Przewodniczącą Zarządu Terenowego NSZZ Policjantów w Kłodzku wraz z Przewodniczącym NSZZ Policjantów woj. dolnośląskiego
Miejsce: APRERSSKY (akwarium)
11:00 – 14:30 zabawowy zjazd narciarski policjantów i pracowników Policji odbędzie się w trzech kategoriach:
*kobiety
*mężczyźni
*dzieci
Miejsce: wyciąg „H” Żmija- trasa D
16:00 podsumowanie wyników, wręczenie pucharów, zakończenie festynu
Miejsce: APRERSSKY (akwarium)
KOSZT UDZIAŁU W FESTYNIE: 100 złotych
(zawiera : wpisowe, karnet na wszystkie wyciągi na Czarnej Górze, talon na bigos, kawę lub herbatę)
ODBIERAJĄC KARNET NALEŻY MIEĆ PRZY SOBIE 30 ZŁOTYCH KAUCJI ZWROTNEJ W GOTÓWCE. Po zakończeniu festynu kaucja do odbioru w kasach biletowych Ośrodka „Czarna Góra” we własnym zakresie.
Wpłatnależy dokonywać na konto z dopiskiem „XII Zimowy Festyn Policyjny Czarna Góra 2024” w terminie do 5 stycznia 2024 roku na konto.
Zarząd Terenowy NSZZ Policjantów w Kłodzku
38102051120000770200056069
Potwierdzenia dokonania przelewu proszę wysyłać na adres: dorota.jaworska@klodzko.wr.policja.gov.pl. jednocześnie dołączając informacje : imię, nazwisko, nr telefonu, wiek uczestnika oraz jednostka
Potrzebujesz nocleg?, masz pytania?, – zadzwoń do Przewodniczącej ZT NSZZ Policjantów w Kłodzku podinsp. Dorota Jaworska (organizator) tel. 693-993-979, lub Natalia Janowska 887-660-164
Osoby zainteresowane dłuższym pobytem mają możliwość zniżki 30% na skipassy po uzgodnieniu z organizatorem. !