„Kto chce nadstawiać łba za 2400 zł?” Mocna kampania związkowców z policji

Kampania policyjnych związków zawodowych nabiera tempa. Każdy policjant może przyczynić się do pokazania naszej prawdziwej sytuacji materialnej. Proponujemy udostępnianie bilbordu wszystkim znajomym i nieznajomym,  tak aby każdy mógł obiektywnie spojrzeć na nasz los. Porównując go choćby do pracowników przysłowiowej biedronki i ich zarobków oraz ryzyka zawodowego jakie podejmują w swojej, też ważnej pracy.  Policjanci na pewno odczuwają satysfakcję ze swojej służby, z tego że w kraju mamy duże poczucie bezpieczeństwa. Ale  Czy  mogą odczuwać satysfakcję finansowa ?  Czy zapewniają takie bezpieczeństwo swoim rodzinom ? Czy czują się docenieni przez społeczeństwo ?

 

O sprawie pisze w onet.pl:

„Policjant za narażenie życia w twojej obronie otrzymuje 2400 zł. Za ile naraziłbyś swoje?” – to jedno z haseł na billboardach, jakie będą pojawiać się od dziś w wielu miastach w całej Polsce. Niezależny Samorządny Związek Zawodowy Policjantów rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną, która ma na celu poprawę wizerunku funkcjonariuszy w społeczeństwie i pokazanie problemów codziennych ludzi w mundurach.
  • Pierwszy billboard zawisł już w Warszawie, kolejne pojawią się m.in. w Katowicach, Poznaniu, Łodzi i innych miastach
  • Rafał Jankowski, szef policyjnych związkowców chce, by ludzie dowiedzieli się, że to „psia robota”, nie najlepiej płatna, którą mimo to wielu funkcjonariuszy wykonuje z powołania
  • Podkreśla, że „zwykli” policjanci poza zdrowiem zostawiają na ulicach także swoje serce !  Całość …